Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Омельчак Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Омельчак Г. В. 
Інституціональне середовище та сутність конкурентного потенціалу корпорацій [Електронний ресурс] / Г. В. Омельчак // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 3. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_3_24
Визначено, досліджено та проаналізовано інституціональну суть конкурентного потенціалу корпорацій як суб'єкта економічних відносин, визначено теоретико-методологічні підходи конкурентного потенціалу корпорацій. Розглянуто наукові підходи до поняття "інституціональне середовище".
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.352 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Омельчак Г. В. 
Концептуальні основи розвитку інноваційного потенціалу підприємств [Електронний ресурс] / Г. В. Омельчак // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 2. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_2_23
Розглянуто теоретичні основи інноваційного потенціалу (ІП) підприємств, запропоновано нову структуру ІП та концептуальну модель механізму управління ІП підприємств України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.603 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Головкова Л. С. 
Забезпечення конкурентоспроможності залізничного транспорту України в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / Л. С. Головкова, Г. В. Омельчак // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2014. - Вип. 7. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2014_7_13
Розробка теоретичних підходів і практичних рекомендацій щодо оцінки рівня конкурентоспроможності, методів та способів організації механізму управління конкурентоспроможністю залізниць України, що сприятиме стабілізації галузі за умов нестабільності економіки та євроінтеграції. Реформування системи залізничного транспорту (ЗТ) сьогодні є першим кроком на шляху інституційної адаптації ЗТ України до викликів глобалізаційного простору, євроінтеграційних процесів, а також необхідності застосування прозорих ринкових механізмів. У першу чергу реформування вимагає якісного удосконалення законодавчої бази і організаційної структури, для чого необхідний системний та комплексних підхід. Запропоновано напрями розвитку інноваційної діяльності, мотивації інноваційних процесів на ЗТ, впровадження нововведень в роботу залізничних компаній, що дозволить підвищити конкурентоспроможність ЗТ на ринку міжнародних транспортних послуг і поліпшити конкурентні позиції за умов загострення конкуренції. Запропоновано організаційні заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності ЗТ та необхідність відділення розвитку потенціалу як конкурентного виду діяльності ЗТ, що супроводжується формуванням вертикально-інтегрованої структури в галузі та реформування об'єктів інфраструктури. Проведені дослідження надають змогу стверджувати, що за сучасних умов найважливішим завданням залізничного комплексу України під час роботи за умов нестабільної економіки та векторів євроінтеграції є забезпечення стійкого фінансового стану. В Україні підтримка залізничної інфраструктури відбувається за державні кошти. Існуюча система ЗТ в Україні є сукупністю залізниць та інших державних підприємств, які фактично не оформлені в єдиний виробничий комплекс, мають низьку інвестиційну привабливість і не дозволяють без державної гарантії залучати необхідні інвестиції в оновлення основних засобів та впровадження інновацій. Враховуючи вищезазначене актуалізуються питання щодо формування напрямів та умов забезпечення конкурентоспроможності ЗТ України в конттексті євроінтеграції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.074 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Омельчак Г. В. 
Стан і проблеми конкурентоспроможності підприємств України в умовах невизначеності зовнішнього середовища [Електронний ресурс] / Г. В. Омельчак // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2014. - Вип. 8. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2014_8_10
Мета роботи - визначення важливості інноваційного процесу для підвищення конкурентоспроможності підприємств України на світовому ринку і виділення основних пріоритетних шляхів покращання ситуації. Структурна перебудова економіки України, орієнтована на використання інтелектуальних ресурсів і розвиток високотехнологічних виробництв на противагу матеріало- і енергоємним виробництвам, припускає створення умов для безперервного оновлення технологій і продукції, зростання освітнього рівня та вдосконалення управління шляхом інновацій, заснованих на новітніх наукових знаннях. Для підвищення конкурентоспроможності української продукції державі необхідно стати активним учасником світового ринку технологій. Україна поки що залишається технологічною державою, та її науково-технічний потенціал здатний стати головним чинником виходу з кризи. Для цього держава має прийняти та здійснювати нову інноваційну політику, засновану на верховенстві НТП в економічному розвитку. Зазначено, що для оцінки можливостей підприємства щодо виконання передбачуваного портфеля замовлень необхідно одержати якісну оцінку стану підприємства, засновану на комплексному аналізі діяльності підприємства, що допоможе виявити критичні точки, вибрати ефективний напрямок реструктуризації. Розроблений метод комплексної оцінки стану підприємства з використанням процедури експертизи може бути застосований не лише в стратегічному управлінні за умов невизначеності, але і як елемент процедури діагностики та прогнозування потенціалу підприємства. Оцінка потенційних можливостей окремих галузей економіки України щодо підвищення конкурентоспроможності надає змогу визначити опорні галузі та виробництва, які повинні взяти на себе провідну роль у розвитку економіки, а з часом і зайняти ключові місця в її структурі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.669 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Омельчак Г. В. 
Стратегічні напрямки розвитку інноваційного потенціалу ПАТ "Укрзалізниця" [Електронний ресурс] / Г. В. Омельчак // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2015. - Вип. 9. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2015_9_11
Мета роботи - надання пропозицій щодо стратегічних напрямків розвитку інноваційного потенціалу (ІП) ПАТ "Укрзалізниця". Досліджено та запропоновано основні стратегічні напрямки розвитку ІП ПАТ "Укрзалізниця". Запропоновано основні напрямкам розвитку транспортного сектора економіки України, основні завдання та стратегія інноваційного розвитку ПАТ "Укрзалізниця". Розв'язання проблем інноваційного розвитку ПАТ "Укрзалізниця" безпосередньо пов'язано із забезпеченням розвитку його ІП. Активізація інноваційної діяльності, підвищення її ефективності, визначення та встановлення оптимального поєднання між складовими інноваційного процесу, розширення сфери застосування інновацій та оптимальне планування інноваційної діяльності зумовлюють формування та розвиток ІП організації. Це залежить від певних умов, за яких соціально-економічна система готова генерувати та сприйняти ту чи іншу інновацію.
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.359 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Омельчак Г. В. 
Реформування залізничного транспорту в контексті реалізації структурних реформ у галузі [Електронний ресурс] / Г. В. Омельчак // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2016. - Вип. 12. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2016_12_6
Необхідність реформування системи управління транспортним комплексом викликана економічною ситуацією в країні. На сьогодні основним є реформування залізничної галузі, яке передбачає вирішення таких надзвичайно важливих завдань, як оновлення й технічне переоснащення, підвищення ефективності використання наявних ресурсів, що дозволить покращити фінансово-економічний стан галузі й підвищити рівень її конкурентоcпроможності на внутрішньому та зовнішньому ринках. Залізничний транспорт має стратегічне значення не тільки в питаннях функціонування та розвитку транспортної системи, а й в контексті економіки країни в цілому. Тому трансформаційні процеси, що відбуваються в залізничній галузі, є визначальними для досягнення успіху в усіх економічних реформах держави. Мета роботи - дослідити основні проблеми та здобутки розвитку залізничної галузі, зокрема на шляху реалізації структурної реформи, довести неможливість подальшого відтермінування трансформації галузі на ринкових засадах та запропонувати механізм її подальшого розвитку та реформування. Структурна перебудова економіки України, орієнтована на використання інтелектуальних ресурсів і розвиток високотехнологічних виробництв на противагу матеріало- і енергоємним виробництвам, припускає створення умов для безперервного оновлення технологій і продукції, зростання освітнього рівня та удосконалення управління шляхом інновацій, що базуються на новітніх наукових знаннях. Обгрунтовано актуальність проблеми реформування залізничного транспорту України. Проаналізовано ситуацію щодо реформування залізничного транспорту України. Запропоновано напрямки реформування залізничного транспорту. Запропоноване дослідження має системний підхід до групування, систематизації та аналізу факторів реформування залізничного транспорту. Запропоновано перелік заходів, які допоможуть реформувати залізничний транспорт України в нових умовах функціонування та на найближчу перспективу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.504 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Омельчак Г. 
Формування конкурентного середовища як умова ефективної реалізації потенційних можливостей ПАТ "Укрзалізниця" [Електронний ресурс] / Г. Омельчак // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2018. - Вип. 2. - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2018_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 820.986 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Омельчак Г. В. 
Механізм застосування маркетингових комунікацій в умовах кризи [Електронний ресурс] / Г. В. Омельчак // Науковий погляд: економіка та управління. - 2023. - № 1. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2023_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.926 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Омельчак Г. В. 
Особливості формування конкурентоспроможності підприємств в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / Г. В. Омельчак // Економічний простір. - 2023. - № 184. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2023_184_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.585 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського